سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جلوه معشوق

سر دین را به نام دین بریدند!

ایام عزای حسین ابن علی علیه السلام و یاران وفادارش به همه عاشقان آن حضرت تسلیت عرض می نمائیم

یادمان باشد در کربلا سر دین را به نام دین بریدند

امروز که مکتب برحق شیعه به رهبری امام راحل عظیم الشأن وپس از ایشان مقام معظم رهبری امام خامنه ای  توانسته است در جهان موجودیت قاطعانه دین و معنویت را به منصه ظهور و بروز برساند و یرای همه محرومان و مستضعفان نوید آزادگی و انسانیت بیاورد بیش از هر زمان دیگری مورد هجوم دشمنان قرار گرفته است. آنچه وظیفه ما شیعیان و پیروان ولایت است هوشیاری و دقت نظر و به تعبیر ولی امر مسلمین بصیرت است .آگاه باشیم و بدانیم که در صدر اسلام هم قدرت طلبان منافق خود را به نام دین مطرح کردند و در حق عترت پیامبر اعظم صلوات الله علیه و آله انواع جفاها و ستمها نمودند و هرچه توانستند کردند و هرچه نکردند نتوانستند!

امروز ولایت فقیه و رهبری ولایت که اساس دین و زمام مسلمین است آماج حملات دشمنان خارج و داخل قرار گرفته است و به بهانه حمایت از امام شعارهای عوامفریبی که در شأن ملت عظیم و متدین و ولایت مدار ایران اسلامی نیست قصد دارند فتنه ای که چند ماهی است به پا کرده اند را ادامه دهند و در صفوف متحد ایرانیان مسلمان و یکدل تفرقه بیندازند.

آنها با مطرح کردن امام و برخی افرادی که سابقا در جایگاهی بوده و انتساباتی به امام داشته اند و امروز معلوم نیست دنبال چه مقاصدی هستند !! و دستاویز سوء استفاده منافقان کوردل و اجانب قرار گرفته اند ، قصد دارند آشوب نموده و جامعه ما را متشنج کنند و دست دشمنان قسم خورده و سیلی خورده از ملت مسلمان ایران را به این سرزمین باز نمایند.

باید بیش از پیش هوشیار باشیم و به این اندک منافقان بی حیا و فرصت طلب و کوردل و بزدل بگوییم ما به عهدمان با امام و آرمانهای بلند او وفاداریم .وبه هیچ قیمتی دست از انقلاب و خون شهدا که ثمره قیام  امام حسین علیه الصلوه و السلام  است نخواهیم کشید.

معاویه صفتان کوردل و احمق که نام های محترمانه روی خود گذاشته و یدک می کشند  هیچ اعتقادی نه به حسین شهید علیه السلام  و تشیع دارند  و نه به خداوند قادر. درد آنها  قدرت طلبی و دنیا خواهی است و انشاءالله به هیچ کدام از آرزوهایی واهی خود نخواهید رسید.لعنت خدا بر منافقانی که از نام امام و دین سوء استفاده می کنند.

ملت مؤمن ایران مردم جاهل شام نیستند که با انتساب ظاهری افراد به اولیا دین آنها را معصوم و بی گناه بدانند و همه کارهای آنها را توجیه کنند !!!

ما آموخته ایم که اگر هزاران سختی و ناراحتی بخاطر دین و مکتب حیات بخش شیعه بر سرمان بیاید گله نکنیم و دست از عقیده و آرمان خود بر نداریم درد ملت غیور ایران گرسنگی و نالن و آب و پول و مقام نیست !بدانید که نمی دانید ای نادانان دنیا پرست !

ما عاشقان حیدریم / مطیع امر رهبریم